-
AA
+

Biuletyn informacji publicznej

BIP

Zamówienia poniżej 30 000 euro 

data publikacji: 15-10-2019 | 14:46
data ostatniej modyfikacji: 17-10-2019 | 07:42
wytworzył: Paweł Stasiewicz
OGŁOSZENIE o zapytaniu ofertowym-Zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Aktywna tablica”
15 października 2019

Iwierzyce, 2019-10-15

OGŁOSZENIE o zapytaniu ofertowym


Nazwa zadania: 

Zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Aktywna tablica”,
o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 30.000 EURO (zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579)

 

I.  Nazwa  i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego     Gmina Iwierzyce

Adres zamawiającego         Iwierzyce 80

Kod Miejscowość                 39-124 Iwierzyce

Telefon:                                 17 747 50 59

Faks:                                        17 22-21-444

adres strony internetowej        www.iwierzyce.pl, www.bip.Iwierzyce.pl

adres poczty elektronicznej      gmina@Iwierzyce.pl

 

Odbiorcy:

  1. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w  Bystrzycy, Bystrzyca 52a, 39-124 Iwierzyce,
  2. Szkoła Podstawowa im. mjr. H. Sucharskiego w Iwierzycach, Iwierzyce 186, 39-124 Iwierzyce
  3. Szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Wiercanach, Wiercany 73, 39-124 Iwierzyce
  4. Szkoła Podstawowa w Nockowej im Bohaterów Walk Chłopskich, Nockowa 1, 39-124 Iwierzyce
  5. Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Olchowej, 39-120 Sędziszów Młp.

Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia

29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) o wartości

poniżej 30 000 euro. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO.

II. Określenie przedmiotu oraz wielkości i zakresu zamówienia

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK, dla szkół z terenu Gminy Iwierzyce zgodnie z poniższą specyfikacją:
       
      1. Zadanie I: dostawa sprzętu do SP Bystrzyca

Lp.

Nazwa

Opis

Ilość (szt)

Miejsce dostawy

1

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku - zestaw I

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 2

9

Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w  Bystrzycy,.
Bystrzyca 52a, 39-124 Iwierzyce

2

Monitor dotykowy z uchwytem ściennym

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 5

2

  1. Zadanie II dostawa sprzętu do SP Iwierzyce

Lp.

Nazwa

Opis

Ilość (szt)

Miejsce dostawy

1

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku - zestaw I

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 2

9

Szkoła Podstawowa im. mjr.H. Sucharskiego w Iwierzycach, Iwierzyce 186, 39-124 Iwierzyce

2

Monitor dotykowy z uchwytem ściennym

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 5

2

 

  1. Zadanie III dostawa sprzętu do SP Wiercany

Lp.

Nazwa

Opis

Ilość (szt)

Miejsce dostawy

1

Projektor

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 4

1

Szkoła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Wiercanach
Wiercany 73, 39-124 Iwierzyce

2

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku - zestaw II

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 3

1

3

Monitor dotykowy z podstawą mobilną

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 6

1

  1. Zadanie IV dostawa sprzętu do SP Nockowa

Lp.

Nazwa

Opis

Ilość (szt)

Miejsce dostawy

1

Tablica z projektorem ultrakrótkoogniskowym

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 1

1

Szkoła Podstawowa w Nockowej im Bohaterów Walk Chłopskich, Nockowa 1, 39-124 Iwierzyce

2

Monitor dotykowy z uchwytem ściennym

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 5

1

  1. Zadanie V dostawa sprzętu do SP Olchowa

Lp.

Nazwa

Opis

Ilość (szt)

Miejsce dostawy

1

Projektor

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 4

2

Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Olchowej
39-120 Sędziszów Młp.

2

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku - zestaw I

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 2

3

3

Monitor dotykowy z uchwytem ściennym

Wymagania funkcjonalno-techniczne Nr 5

1

 

 

 

  1. Wymagania funkcjonalno-techniczne do powyższych pomocy dydaktycznych:

Nr wymagania

Nazwa pomocy

Opis

1

Tablica z projektorem ultrakrótkoogniskowym

Tablica interaktywna

 

przekątna tablicy min. 77 cali (1950 mm)

obszar aktywny ( tzn. wyświetlany tablicy min 1560 mm szerokość × 1170 mm wysokość

proporcje tablicy – 3/4

obsługa gestów

współpraca dwóch osób jednocześnie

półka z przyciskami, dwa pisaki

lekcje na stronie producenta

tablica w technologii dotykowej, optycznej

podłączenie do komputera  port USB

 

Projektor ultrakrótkoogniskowy

jasność: 2700 ANSI

rozdzielczość: XGA(1024×768)

kontrast: 10000:1

technologia: LCD

żywotność lampy [h]: 5000

żywotność lampy eco [h]: 8000

projektor musi umożliwić wyświetlenie obrazu o przekątnej 80 cali (format 4:3 z odległości nie większej niż 65 cm (odległość od obrazu do najbardziej oddalonego od niej elementu projektora) przy zachowaniu proporcji obrazu, jego formatu, a także zapewniając ostrość na całej powierzchni bez stosowania jakichkolwiek elektronicznych korekcji

moc wbudowanych głośników minimum 15W

co najmniej 2 uchwyty do montażu mechanicznych zabezpieczeń przeciw kradzieżowych – przygotowane przez producenta projektora; uchwyt mocujący do ściany tego samego producenta co  projektor z minimalnymi regulacjami.

2

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku – zestaw I

 

zestaw dwóch dwudrożnych głośników ściennych z wbudowanym wzmacniaczem

regulacja głośności, tonów niskich i wysokich

Kolor: dowolny

Moc głośników min: 40 W RMS

Bluetooth: Tak

USB: Tak

Wejścia: 2 wejścia przewodowe audio jack 3,5 mm

Wyświetlacz alfanumeryczny LED

W zestawie: soundbar, zasilacz sieciowy, pilot, przewód mini jack/minijack, kołki z wkrętami, instrukcja obsługi

3

Głośniki lub inny sprzęt do przekazywania dźwięku - zestaw II

  1. Kolumna

Charakterystyka:

USB port / SD slot (maksymalnie 32GB)

Wyświetlanie tagów ID3

Bluetooth - do streamowania muzyki

Seamless loop

Funkcja: "Time-en Repeat"

Funkcja: "Skip- en Reverse"

Funkcja przeszukiwania folderów (odnajdywanie plików muzycznych w folderach)

Funkcja kontroli nachylenia "pitch control"

Wejście mikrofonowe: balanced/unbalanced

Wyjście AUX (lewy/prawy kanał)

Wyjście Link

Możliwość umieszczenia na statywie

Wbudowany akumulator z diodowym wskaźnikiem poziomu naładowania

Bateria może pracować do 8 - 10 godzin przy pełnym naładowaniu

Wysuwany uchwyt oraz kółka

Specyfikacje:

Wyjście zasilania: 200 W peak / 50W max

Pasmo przenoszenia: 70 Hz - 20 kHz +/- 3 dB

Głośnik niskotonowy: 6.5"

Akumulator: 12V/4.5Ah

Zasilanie: 230Vac/50Hz

Wymiary: 270 x 350 x 460 mm

Gwarancja min 2 lata

  1. Mikrofony bezprzewodowe

Zestaw zawiera 2 sztuki

Cechy

Praca w paśmie UHF;

Możliwość zmiany częstotliwości do 50 MHz;

Wyświetlacz OLED wskazujący siłę sygnału RF i AF, częstotliwość itp.;

Możliwość montażu w racku ;

Wbudowany rozdzielacz sygnału antenowego zmniejszający zakłócenia pomiędzy antenami;

Każdy kanał z indywidualną kontrolą sygnału wyjściowego;

Automatyczne wyszukiwanie częstotliwości;

Automatyczna synchronizacja stacji odbiorczej z nadajnikiem;

Funkcja wyciszenia (mute);

Równe pasmo przenoszenia 50-16 kHz.

  1. Odbiornik

Zakres częstotliwości fali nośnej: 518-542MHz,

Tryb oscylacji: syntezator częstotliwości PLL z blokadą fazy

Etap regulacji częstotliwości radiowej: 25KHz,

Czułość fal radiowych: wejście 6dBμV, S/N>80Db

Zasięg działania: odległość w linii prostej 60 m

Tryb kontrolny wyciszenia: blokowanie szumów

Połączona charakterystyka częstotliwościowa: 50Hz-20kHz (± 3dB)

Współczynnik zawartości harmonicznych (THD): <0,5% przy 1kHz

Panel sterowania: wyświetlacz OLED

  1. Nadajnik

Tryb oscylacji: syntezator częstotliwości PLL z blokadą fazy

Zakres częstotliwości fali nośnej: 470-932 MHz,

Wzmocnienie odbioru: stałe

Moc nadajnika: 10mW

Pobór prądu: standardowy <130mA

Wyświetlacz: LCD

Typ odbiornika: dynamiczny układ kardioidalny

 

4

Projektor

 

Parametry optyczne

Rozdzielczość natywna 1024 x 768 (XGA)

Proporcje obrazu 4:3

Kontrast 1 16000:1

Jasność 1 4000 ANSI Lumenów

Moc lampy 225 W AC (151 W AC Tryb Eco )

Żywotność lampy [godz] 10000

Korekcja zniekształceń trapezowych +/-30° w poziomie (ręcznie) / +/-30° w pionie (ręcznie)

Kąt projekcji [°] 7 - 11

Odległość projekcji [m] 0.88 – 10.94

Wielkość (przekątna) ekranu [cm]  Maksymalnie: 700 ; Minimalnie: 80

Obsługiwane rozdzielczości 3840x2160 @ 30hz digital; 1024 x 768 (Maksymalna rozdzielczość wejścia analogowego)

Częstotliwość Pionowa: 50 – 120 Hz; Pozioma: 15–100 kHz (RGB: 24 kHz– 100 kHz)

Głośniki [W] min: 1 x 16 (mono)

Możliwości podłączania

Komputer (analogowe) Wejście: 1 x Mini D-sub 15-pin,

Wyjście: 1 x Mini D-sub 15 pin

Cyfrowe Wejście: 2 x HDMI™ (głębia koloru, synchronizacja obrazu i dźwięku)

Sygnał video Wejście: 1 x RCA

Audio Wejście: 1 x 3.5 mm Stereo Mini Jack; 1 x RCA Stereo

Wyjście: 1 x 3.5 mm Stereo Mini Jack (variable)

Control Wejście: 1 x D-Sub 9 pin (RS-232) (męskie)

LAN 1 x RJ45; Opcjonalne złącze WLAN

USB 1 x Type A (USB 2.0 high speed); 1 x Type B

Video NTSC; PAL; PAL60; SECAM

Parametry elektryczne

Zasilanie 100-240 V AC; 50 - 60 Hz

Gwarancja

Projektor: min:  2 lata

Źródło światła: min. 6 miesięcy,

 

5

Monitor dotykowy z uchwytem ściennym

 

Minimalne wymagania monitora:

Rodzaj panelu: LED

przekątna:          65 cali

Rozdzielczość:   4k (3840 x 2160 Pikseli)

Format:               16x9

Technologia dotyku:      (IR) Pozycjonowanie w podczerwieni

Jasność: Min:    350 cd/m2

Kontrast:             4000

Kąt widzenia:    178

Czas reakcji matrycy:     8 ms

Żywotność Panelu:         min. 30 000h

Głębia kolorów:               8 bit

Rozdzielczość dotyku:   32767 x 32767

Wsparcie HID:   TAK

Ilość pkt dotyku:              20 pkt

Dokładność:      2 mm

Prędkość kursora:           100Punktów/s

Powierzchnia Antyodblaskowa:               TAK

Android:              5.0.1

WiFi Android:    TAK 2.4 Ghz / 5 Ghz

Tryb tablicy interaktywnej:         TAK

Formaty multimedialne:              Image JPEG. BMP. PNG Video MPEG1. MPEG2. MPEG4. H.264. H.265. RM. RMVB. MOV. MJPEG. VC1. DivX. FLV (Support 1080P. 4K HD Decoding) Audio; MP3. M4A. (AAC)

RAM:    2 GB

Bezprzewodowa komunikacja z urządzeniami przenośnymi:     Tak .

ROM:    8 GB

Wsparcie dla drukarek WIFI:      TAK

Wejścia HDMI:  3 szt.

Wyjścia HDMI:  1 szt.

DisplayPort:       1 szt.

Wejścia VGA:    1 szt.

Wyjście optyczne:          1 szt.

Wejścia jack 3.5mm:      1 szt.

Wejście mikrofonowe: 1 szt.

USB (Dotyk):     3 szt.

Porty USB Android:        4 szt. Dynamiczne (2 szt. na froncie | 2 szt. Na tyle obudowy )

Porty USB OPS: 4 szt. Dynamiczne (2 szt. na froncie | 2 szt. Na tyle obudowy )

LAN:      2 szt.

RS232:  1 szt.

Sposób montażu:            Ścienny

VESA:    600 x 400

Zasilanie:             AC 240V. 50/60Hz

Gwarancja na elektronikę: min 3 lata

Gwarancja na panel:      min 3  lata

6

Monitor dotykowy z podstawa mobilną

 

Minimalne wymagania monitora:

Rodzaj panelu: LED

przekątna:          65 cali

Rozdzielczość:   4k (3840 x 2160 Pikseli)

Format:               16x9

Technologia dotyku:      (IR) Pozycjonowanie w podczerwieni

Jasność: Min:    350 cd/m2

Kontrast:             4000

Kąt widzenia:    178

Czas reakcji matrycy:     8 ms

Żywotność Panelu:         min. 30 000h

Głębia kolorów:               8 bit

Rozdzielczość dotyku:   32767 x 32767

Wsparcie HID:   TAK

Ilość pkt dotyku:              20 pkt

Dokładność:      2 mm

Prędkość kursora:           100Punktów/s

Powierzchnia Antyodblaskowa:               TAK

Android:              5.0.1

WiFi Android:    TAK 2.4 Ghz / 5 Ghz

Tryb tablicy interaktywnej:         TAK

Formaty multimedialne:              Image JPEG. BMP. PNG Video MPEG1. MPEG2. MPEG4. H.264. H.265. RM. RMVB. MOV. MJPEG. VC1. DivX. FLV (Support 1080P. 4K HD Decoding) Audio; MP3. M4A. (AAC)

RAM:    2 GB

Bezprzewodowa komunikacja z urządzeniami przenośnymi:     Tak .

ROM:    8 GB

Wsparcie dla drukarek WIFI:      TAK

Wejścia HDMI:  3 szt.

Wyjścia HDMI:  1 szt.

DisplayPort:       1 szt.

Wejścia VGA:    1 szt.

Wyjście optyczne:          1 szt.

Wejścia jack 3.5mm:      1 szt.

Wejście mikrofonowe: 1 szt.

USB (Dotyk):     2 szt.

Porty USB Android:        3 szt. Dynamiczne (2 szt. na froncie | 2 szt. na tyle obudowy )

Porty USB OPS: 4 szt. Dynamiczne (2 szt. na froncie | 2 szt. Na tyle obudowy )

LAN:      2 szt.

RS232:  1 szt.

Sposób montażu:            wraz z podstawą mobilną.

VESA:    600 x 400

Zasilanie:             AC 240V. 50/60Hz

Gwarancja na elektronikę: min 3 lata

Gwarancja na panel:      min 3  lata

 

 

 

 

  1. Wszystkie urządzenia muszą dodatkowo spełniać warunki:
  1. posiada deklarację CE;
  2. posiada certyfikat ISO 9001 dla producenta;
  3. komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;
  4. komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi pomocy dydaktycznych danego rodzaju pochodzi od jednego dostawcy;
  5. jest fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolny od obciążeń prawami osób trzecich;
  6. posiada dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim;
  7. posiada okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
  8. Do tablic dostarczone jest oprogramowanie pozwalające na przygotowanie i przeprowadzanie lekcji interaktywnych.

 

  1. Dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników

W ramach dostawy urządzeń wykonawca musi zapewnić transport urządzeń we wskazane miejsce (szkoła), zainstalować i uruchomić urządzenia oraz przeszkolić użytkowników (co najmniej trzy osoby) w każdej szkole według poniższych wytycznych:

  1. zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych z infrastrukturą szkolną przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania;
  2. zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych realizowanych przez dostawców tych urządzeń i oprogramowania.

III. Termin wykonania zamówienia:

W okresie do 14 dni od dnia opublikowania wyboru najkorzystniejszej oferty.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

Ofertę może złożyć Wykonawca, który:

1. Wykona przedmiot zamówienia w terminie.

2. Rozliczy się z Zamawiającym na podstawie faktury VAT.

3. Wymagania wobec Wykonawcy:

1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym

2) Wiedza i doświadczenie pozwalające na realizację zamówienia zgodnie z wymogami

określonymi w zapytaniu ofertowym

V. Opis sposobu przygotowania oferty:

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne zadania I–V.
  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  3. Oferent powinien przedstawić ofertę w formie pisemnej, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do Zapytania.
  4. Oferta powinna zawierać:
  • pełną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu i akcesoriów zgodną z opisem zamówienia.
  • dokładną kalkulację kosztów zakupu, dostawy i instalacji zamówionego sprzętu.
  1. Oferta powinna:
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, adres e-mailowy
  • być podpisana czytelnie przez wykonawcę.

VI. Miejsce oraz termin składanie ofert:

  1. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce , w zamkniętej kopercie w nieprzekraczalnym terminie do dnia  25 października 2019 r. do godziny 10:00 z dopiskiem:  „Dostawa sprzętu TIK dla szkół na terenie Gminy Iwierzyce - dla potrzeb realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.  oraz adresem zwrotnym oferenta.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25 października 2019 r. o godzinie 10:10.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Wykonawca pokrywa wszystkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty.

VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
90% - cena brutto, 10% okres gwarancji.

Okres gwarancji badanej oferty zostanie policzony w następujący sposób: suma gwarancji udzielonej na każde urządzeniapodzielona przez ilość urządzeń.

Maksymalny okres gwarancji to suma gwarancji udzielonej na każde urządzenie podzielony przez ilość urządzeń.

Okres gwarancji udzielonej powyżej 60 m-cy będzie punktowany tak jak okres 60 m-cy. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  1. Cena brutto (waga 90%)

Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali

1-90 obliczone według wzoru:

„Pc” =

Najniższa cena oferowana brutto

 x 90

Cena oferty badanej brutto

Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „Cena”

 

  1. Czas udzielonej  gwarancji na sprzęt ( waga 10% )

– najkrótszy możliwy czas gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące

Kryterium – „czas udzielonej gwarancji na sprzęt” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za czas udzielonej gwarancji w skali do 10 pkt obliczone według wzoru    

„Pg” =

badany czas udzielonej gwarancji 

 x 10

najdłuższy czas udzielonej gwarancji

Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas udzielonej gwarancji na sprzęt”

  1. Łączna ocena oferty:  P = Pc + Pg

P – sumaryczna ilość punktów

Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”

Pg – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Czas udzielonej gwarancji na sprzęt”

Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

VIII.  INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie  lub mailowo - na adres wskazany w ofercie, oraz zamieści informację na stronie Urzędu Gminy Iwierzyce.

IX.  DODATKOWE INFORMACJE

Osoba do kontaktu:

Paweł Stasiewicz

adres email: zeas@iwierzyce.pl

tel. 17/ 745 50 34

 XI. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Iwierzyce, 39-124 IWIERZYCE 80, woj. podkarpackie, tel. (17) 745 59 50, fax. (17) 2221 444, internet: http:// www.bip.iwierzyce.pl,
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Iwierzyce, jest adw. Jakub Curzytek, kontakt: 692616480, e-mail kancelaria@adwokatcurzytek.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup pomocy dydaktycznych w ramach programu rządowego „Aktywna tablica”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 tj. ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  • nie przysługuje Pani/Panu:
  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.

 

                                                                     Ryszard Filipek – Wójt Gminy Iwierzyce

 

Załącznik:

Zał_Nr-1__Formularz_ofertowy.docx

Zał_Nr-2_Wzór_Umowy.docx

««« powrót

Liczba odwiedzin: 174509

Urząd Gminy Iwierzyce
39-124 Iwierzyce 80
tel. (0...17) 745 59 50
gmina@iwierzyce.pl

Realizacja: Ideo